top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

קונסולות

עודכן: 25 בינו׳ 2023

הקונסולה המדוברת,

כמעט בכל בית או דירה אפשר למצוא חלל או פינה משעממת , קונסולה מתאימה ופריטים משלימים יכולים להפוך את המקום למיוחד. ואכן לרובינו יש אחת כזו , היא באה בד"כ עם מראה מעל, ולפעמים שעון גדול או תמונה. תאורה למעלה תוסיף ותשדרג.


משמשת ליופי אבל גם למקום אחסון של מפתחות , תיקים ועוד. וכמובן להעשיר אותה בפריטים שונים כגון: אגרטל בסגנון מיוחד, עציץ, מסגרות לתמונות ועוד.

תמיד יש לה מקום מיוחד משלה שחיכה רק לה ולאבזור שלה. רק צריך לבחון טוב את החלל ולמצוא את הקיר שהכי מתאים לקונסולה. המיקום שלה בד"כ יהיה באזור הכניסה של הבית. באזור שלצד הדלת , יציאה מהבית או הקיר הראשון שרואים. החוכמה היא לא רק למצוא לה קיר , ולהעשיר את הקיר באמצעות צבע , טפט ,בריקים שיקפיץ לגמרי את הנראות.


הקונסולה צריכה להתכתב כמובן עם שאר הריהוט בבית . אם הבית מעוצב בסגנון מודרני גם הקונסולה תהיה באותו סגנון ואם כפרי אז היא תהיה בסגנון כפרי. אפשר להכניס צבע באמצעותה וכל להעניק מראה חדש ומרענן לחלל.

אני אישית דואגת לפנק תמיד את לקוחותי בקיר עם קונסולה והופכת אותו למשהו מעניין שכל מי שיכנס לבית יזכור את הקיר המדובר וכמובן את הקונסולה המוצבת עליו. ניתן למצוא קונסולות בצבעים רבים ובדגמים שונים .רוב הקונסולות מגיעות עם מגירה אחת קטנה ומשמשות לפריט נוי אשר ניתן להניח עליו אגרטלים, טלפון וכלי כתיבה בהישג יד. הקונסלות מיוצרות מזכוכית או מעץ והעיצובים הם שונים. על פי רוב הקונסולות הן מעץ מפני שהן חזקות יותר ומחזיקות מעמד זמן רב יותר ויחד עם זאת הן מוסיפות לעיצוב הבית.

יתרונות נוספים לקונסולות : * קטנות ואינן תופסות מקום רב, בשונה ממזנונים גבוהים ,גדולים ומגושמים. * דקורטיביות ויצירתיות מאד ברמת העיצוב שלהן. * מתאימות להצבה בכל בית בהתאם לגודלו וסוג עיצובו. * ניתנות למבחר מתוך מגוון רחב של דגמים מסדרות שונות. * משמשות לאחסון *לא יקרות מידי


ליעד הלר-מעצבת פנים



bottom of page