top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

כורסאות לעיצוב הבית!

אחת הדרכים המהירות הזולות והכיפיות לשדרג את עיצוב הבית הוא שימוש בכורסאות, קבלו 7 טיפים לעיצוב הבית בעזרת כורסאות!

קחו בחשבון את הסגנון הכללי של הבית שלכם:

בחרו כורסאות המשלימות את הסגנון והאווירה של הבית שלכם. בין אם יש לכם עיצוב מודרני, מסורתי או אקלקטי, בחרו כורסאות שמתאימות לריהוט ולקו האסתטי הקיימים.


גודל ופרופורציה:

שימו לב לגודל ולפרופורציה של הכורסאות ביחס לחדר. וודאו שהם לא גדולות מדי ולא קטנות מדי עבור החלל בו הן ממוקמות. קחו בחשבון את הפרופורציות של פריטי ריהוט אחרים ואת מידות החדר כדי להגיע לאיזון הנכון.


כורסאות

יצירת מוקד:

הציבו כורסה מושכת עין במיקום בולט ליצירת מוקד בחדר. זה יכול להיות ליד אח, בפינת קריאה או במרכז אזור שיחה. וודאו שהכורסה בולטת ומוסיפה עניין ויזואלי לחלל.


מיקס והתאמה:

אל תפחדו לשחק עם סגנונות ועיצובים שונים של כורסא כדי להוסיף גיוון ואישיות לבית. משחק עם צבעים, דפוסים ומרקמים שונים המשלימים זה את זה ואת ערכת העיצוב הכוללת, יכול ליצור אווירה מושכת ויזואלית מזמינה.


כורסאות


מיקום:

הצבו כורסאות באופן אסטרטגי באזורים שבהם הן משרתות מטרה. לדוגמה, ליד חלון כדי ליצור פינת קריאה נעימה, או ליד שולחן צד עבור מקום נוח ליהנות מכוס קפה או לנהל שיחה. בידקו את הזרימה של החדר וודאו שמיקום הכורסה פונקציונלי.


ניסוי עם בדים ומרקמים:

שחקו עם בדים ומרקמים שונים כדי לשפר את הנראות והנוחות של הכורסאות שלכם. החל מבד קטיפה ועד עור חלק, חשבו על האווירה שאתם רוצים ליצור בחלל. גם כריות רכות, שמיכות ומנורות צד יכולים להוסיף נוחות וסגנון נוספים.



כורסאות


שימו לב לתיאום הצבעים:

בחרו צבעי כורסה המתואמים עם פלטת הצבעים הקיימת בחדר. אפשר לבחור בגוונים משלימים ליצירת ניגודיות תוססת או לבחור כורסאות בגוונים דומים למראה מגובש. קחו בחשבון את צבע הקיר, הווילונות ופריטי ריהוט אחרים בעת ההחלטה על ערכת הצבעים.


זכרו, שימוש בכורסאות הוא הזדמנות לבטא את הסגנון האישי שלכם וליצור חללים מזמינים המשקפים את הטעם וההעדפות שלכם. שחקו עם אפשרויות שונות ואל תחששו להיות ייצירתיים!







bottom of page