top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

טרנדים בעיצוב בית לשנת 2023!

עודכן: 16 במרץ 2023

נראה שהטרנד לשנת 2023 עוסק בעיקר במציאת האיזון בין פונקציונליות לסגנון, כאשר בעלי בתים מחפשים ליצור חללים לא רק יפים אלא גם פרקטיים ונוחים. להלן עשרה טרנדים לעיצוב הבית שכדאי לשים לב אליהם בשנת 2023:


נושא כלים- טרנדים בעיצוב 2023
נושא כלים- טרנדים בעיצוב 2023

חומרים אורגניים

חומרים אורגניים כמו עץ, קש ובמבוק עושים קאמבק בשנת 2023. חומרים אלה מציעים חמימות ומרקם לחללים, והם גם ידידותיים לסביבה. צפו לראות השנה יותר אלמנטים טבעיים ברהיטים, באקססוריז ואפילו בתאורה.


צבעים עזים

בשנת 2023, צבעים נועזים הולכים להיות בכל מקום. החל ממגוונים עמוקים ועשירים ועד לגוונים בהירים ופסטליים, בעלי בתים לוקחים יותר סיכונים עם צבע. טרנד זה מושלם למי שרוצה לעשות הצהרה בחלל הבית שלהם.


נושא כלים- טרנדים בעיצוב 2023
נושא כלים- טרנדים בעיצוב 2023

תאורה טבעית

תאורה טבעית חיונית ליצירת חלל חם ומזמין. בשנת 2023, נראה יותר בעלי בתים המחפשים למקסם את האור הטבעי בבתיהם. צפו לראות יותר מראות, יותר וילונות שקפקפים.


יצירות סטייטמנט (הבעת עמדה / הצהרה בעיצוב)

הטרנד של יצירות סטייטמנט בעיצוב הבית לא הולך לשום מקום בשנת 2023. השנה, נראה יותר אמנות במידות גדולות, פסלים, אקססוריז לבית, תמונות קיר, גופי תאורה ייחודיים ופריטי ריהוט נועזים. יצירות ההצהרה האלה באמת יכולות להעלות את החלל ולהוסיף אישיות.




עיצוב בר קיימא

קיימות הופכת חשובה יותר ויותר בכל תחומי חיינו, כולל עיצוב הבית. בשנת 2023, נראה יותר בעלי בתים בוחרים בבחירות עיצוב בר קיימא, כמו רהיטים מחומרים ממוחזרים ותאורה חסכונית באנרגיה.


דפוסים מודגשים

טקסטיל ושטיחים מעוצבים הם דרך מהנה להוסיף עניין ועומק לחלל. בשנת 2023, צפו לראות דפוסים נועזים יותר, כמו הדפסים גיאומטריים ועיצובים מופשטים.

מקסימליזם

מקסימליזם הוא הכל על אימוץ סגנון נועז, אקלקטי. בשנת 2023, נראה יותר בעלי בתים מאמצים את המגמה הזו על ידי ערבוב של אקססוריז, טקסטיל, דפוסים, צבעים ומרקמים. מקסימליזם מאפשר הרבה יצירתיות והבעת אישיות בעיצוב הבית.


בדים טבעיים

בדים טבעיים כמו פשתן, כותנה וצמר מושלמים ליצירת חלל נעים ונוח. בשנת 2023, נראה יותר בעלי בתים בוחרים בבדים טבעיים בכריות, שטיחים, ריפוד, וילונות ומצעים. הבדים האלה לא רק נוחים, אלא גם מוסיפים מרקם וחמימות לחלל.


לסיכום, 2023 מבטיחה להיות שנה מרגשת לעיצוב הבית. מחומרים אורגניים לצבעים נועזים ועיצוב בר קיימא, בעלי בתים לוקחים יותר סיכונים ומאמצים את היצירתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים ליצור חלל נעים ונוח או חלל נועז ואקלקטי, אנחנו, צוות נושא כלים, נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם באהבה!










bottom of page