top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

טיפים לעיצוב שולחן החג!

שימו לב לפרטים הקטנים כמו כלי מטבח, תחתיות, מלחיות ופלפלים. אלמנטים אלה יכולים להדק את עיצוב השולחן ולהוסיף את הטאץ' הסופי שלך.

התחילו עם נושא:

בחירת נושא לשולחן החג שלך יכולה לעזור להנחות את הבחירות העיצוביות שלך וליצור מראה מגובש. לדוגמה, אם אתם מארחים את ארוחת חג הפסח, תוכלו לבחור בסכמת צבעים אביבית של צבעי פסטל וירוקים ולשלב אלמנטים חגיגיים כמו עלים, פרחים אמיתיים או ענפים.


השתמשו במפה:

מפה היא בסיס מצוין לשולחן חג! היא עוזרת להגן על השולחן מפני תאונות עם כוסות יין וגם להוסיף שכבה נוספת של עניין ויזואלי לעיצוב. בחרו צבע או דוגמה המשלימים את הנושא שלכם ומתאימים לגודל השולחן שלך. מפות מחומרים טבעיים ובצבעים נייטרליים אופנתיות מאוד השנה!



הרכיבו שכבות:

הרכבת שכבות היא דרך פשוטה להוסיף עומק ועניין לעיצוב השולחן שלך. התחילו עם פלייסמנט או צלחת גדולה כבסיס ועליה הוסיפו צלחת סלט קטנה יותר או צלחת קינוח מעל. ניתן גם לערבב ולהתאים דפוסים או צבעים למראה אקלקטי. מומלץ לשלב אלמנטים שונים של מפיות או פרחים בין השכבות למראה שמח ואביבי יותר.


ערבוב והתאמה של כלי זכוכית:

ערבוב והתאמת סוגים שונים של כלי זכוכית יכולים להוסיף מגוון ומימד לשולחן שלכם. לדוגמה, אפשר להשתמש בכוס יין ללא גבעולים למים, בכוס שמפניה גבוהה לסיידר מבעבע ובכוסית קצרה יותר לקוקטיילים. סוגים שונים של כוסות בגבהים שונים מוסיפים עניין ועומק לשולחן ויוצרים תחושת שפע.



השתמש במפיות בד:

מפיות בד מוסיפות נופך נוסף של אלגנטיות ותחכום לשולחן שלך. בחרו צבע או דוגמה המשלימים את הנושא שלכם וקפלו אותם בצורה פשוטה ואלגנטית, כמו מלבן קלאסי או קיפול מניפה דקורטיבי. ניתן להשתמש במחזיק מפיות שתואם לנושא ואולי אף ליצור מחזיק מקורי בעבודת יד (בונוס של תעסוקה לילדים...:) במידה והמפות בצבעים נייטרליים אפשר להעזר במפיות הבד להקפצת האווירה ע״י שימוש בצבעים שמחים וצבעוניים יותר.


הוספת חלק מרכזי:

חלק מרכזי הוא מוקד השולחן שלכם ויכול לעזור לקשור את כל האלמנטים העיצוביים שלך יחד. שקלו להשתמש בפרחים טריים, נרות או עיצוב עונתי כדי ליצור מראה חגיגי. רק הקפידו לבחור אלמנט מרכזי שלא חוסם שיחה או תופס יותר מדי מקום על השולחן.


השתמשו בכרטיסי מקום:

כרטיסי מיקום מוסיפים מגע אישי שיכול לעזור להבטיח שכולם יושבים היכן שהם אמורים להיות. אתם יכול להכין כרטיסי מקום משלכם (עוד תעסוקה לילדים...) או לרכוש כרטיסים מוכנים מראש. למגע אישי, שיקלו לכתוב את שמו של כל אורח בכתב יד.


הוסיפו חוויות של שיתוף ושיח:

חשבו על שילוב של משחק או משימות מסויימות (קלילות ולא מכבידות) שייצרו נושאי שיחה ושיתופים אישיים בין יושבי השולחן. אין כמו חג הפסח לקירוב לבבות ויצירת תחושה משפחתית שייכת ושמחה.



צוות נושא כלים מאחל לכם פסח שמח וכשר!
bottom of page