top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

כיצד לבחור שולחן סלון? הטיפים שכדאי לך להכיר!

עודכן: 21 בדצמ׳ 2022

בחירה נכונה של שולחן הסלון מבוססת על שורה של החלטות: מידות, סגנון עיצובי, אופן שימוש ותקציב ליקטנו מספר המלצות ממעצבות הפנים שעובדות איתנו כדי לסייע לך לבחור את שולחן הסלון הנכון.


שולחן סלון נכון מתאים למידות החלל.

שולחן המתאים למידת החלל יוסיף איכות חיים לבית. מעצבות פנים ממליצות להשאיר מרווח של כ-80 סנטימטרים בין הרגליים לבין השולחן, כדי שתוכלי לשבת בנוחות מבלי להרגיש שאת נדחקת הצידה או מקפלת את הרגליים, לשם כך הצטיידי בסרט מדידה ומדדי את החלל, סמני את התחום בו שולחן הסלון צפוי להיות ממוקם (תוכלי להדביק נייר דבק ולתחום את האזור) אין זה משנה כרגע מה צורת השולחן – שכן המטרה בשלב זה היא לצמצם את סך האפשרויות שלא תואמות את גודל החלל ולהתמקד באלו שכן.


שולחן סלון נכון מדגיש את הסגנון העיצובי.

מעצבות הפנים שעובדות איתנו שיתפו אותנו בבקשה שחוזרת על עצמה שוב ושוב – הרצון לחיות במרחב מגורים מאוזן, בעל סגנון עיצובי מובחן, בית ממגזין עיצוב, בית שישרה תחושה של מלון בוטיק. אני מניחה שאת מזדהה עם הבקשות הללו (מי לא)? כולנו רוצות מרגוע בביתנו והדרך לשם עוברת דרך עיצוב בסגנון מובחן. ולכן אם בביתך יש מוטיבים מהסגנון הכפרי מוטב יהיה לך לבחור בשולחן עץ מעוצב בקווים מסורתיים, ואם ביתך מעוצב בסגנון עכשווי או נורדי מומלץ יהיה לבחור בשולחן המשלב בין מתכת לבין עץ, שילוב שיתאים גם לבתים בסגנון עיצוב תעשייתי. כמובן שיש סגנונות עיצוב נוספים, וצוות חנות העיצוב נושא כלים ישמח לעמוד לרשותך ולייעץ לך בנושא.


שולחן סלון לפי מטרה

בהקשר זה מוטב לציין שלעיתים ניתן להיעזר בבחירת הריהוט כדי להשיג איכות מסוימת למשל העצמת האור הטבעי בבית, אם זו מטרתך תוכלי לבחור בשולחן זכוכית ומתחתיו לפרוס שטיח בהיר באריגה מעניינת ואם את רוצה להשיג תחושה של נינוחות ואת מאוהבת בסגנון הבוהו שיק, תמיד תוכלי לבחור בשולחן סלון מראטן או שולחן סלון מבמבוק שישתלב היטב עם הצמחים שאת מטפחת באהבה רבה ועם המקרמה על הקיר (אנחנו יודעות, שזה צפוי, אבל השילובים הללו יוצרים את מה שרבות מאיתנו מבקשות – מרחב מגורים מרגיע כמו בחופשה). בחירת הסגנון תצמצם אף יותר את האפשרויות ותכוון אותך אל השולחן המתאים ביותר.


למה ישמש אותך שולחן הסלון?

אם הגעת עד לכאן ועקבת אחרי השלבים את כבר יכולה לדמיין כיצד ייראה שולחן הסלון שלך, את יודעת בדיוק לאיזה סגנון לכוון מה גודל השולחן המתאים לחלל שלך, מה יהיה העיצוב הכללי שלו ואילו חומרים ישולבו בו.


עם זאת לפני שתיגשי לחנות העיצוב לבית כדאי מאוד שתבחני מאפיין נוסף – למה השולחן ישמש אותך, שאלי את עצמך מספר שאלות:

  • האם השולחן ישמש לאירוח? ואם כן לאיזה סוג של אירוח? (קפה, עוגה, חטיפים, מועדון קריאה וכן הלאה).

  • האם חשוב לבחור בשולחן המתאים לסביבת מגורים עם ילדים קטנים (במקרה זה עדיף יהיה לבחור בשולחן עם פינות עגולות ואף לשקול לוותר על שולחן סלון מזכוכית).

  • האם השולחן משמש אותך ביום יום, או שבפועל הוא משמש אותך רק להניח ספר, מגזין או ספל קפה, אם כך, אולי כדאי לך לשקול לרכוש שולחן צד במקום שולחן סלון מרכזי?

  • האם נחוץ לך מרחב רב בסלון כי את מתאמנת, או כי הילדים רצים בבית? אם כן, אולי כדאי לך לבחור בשולחן סלון קל משקל, שתוכלי להזיז בעת הצורך.

לאחר שתשיבי על השאלות הללו תוכלי לצמצם אף יותר את אפשרויות הבחירה ולהתמקד בשולחנות סלון התואמים לגודל החלל, לסגנון העיצובי, לאופן השימוש ולתקציב. אם יש ברשותך שולחן סלון ישן שלא מתאים לצורכים שזה עתה אפיינת, אל תהססי לשנות את הבחירה שלך, תמיד תוכלי למכור אותו ברשת או למסור אותו באהבה למי שנזקק, בוודאי שולחן סלון זה יתאים מאוד לאדם אחר, שזקוק לו, ואת תוכלי לפנות מקום לשולחן סלון חדש, שישמש כמרכז הסלון שלך, ויהיה תואם לצורכייך ולסגנון חייך.





צוות נושא כלים זמין עבורך וישמח לייעץ לך בבחירת השולחן המיטבי עבורך מתוך המלאי בחנות העיצוב. צרי קשר דרך שירות הלקוחות באתר.










bottom of page