top of page

טיפים לעיצוב הבית

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית...

חיפוש

חימום הבית לקראת החורף - קבלו טיפים שווים!

החורף כבר כאן, הדלועים ממלאים את השווקים, השמיים נצבעים באפור, העצים משילים את עליהם והטמפרטורות מתקררות, די בשינויי סטיילינג קטנים שיהפכו את מרחב המגורים שלכם למקום חמים ומזמין. הנה כמה טיפים שתוכלו ליישם כבר עכשיו.



התחילו בחימום הרצפה.

הרצפה היא מוטיב עיצובי משמעותי בבית, ולראייה תרבויות רבות מהעולם מייחדות הרגלים שונים הקשורים ברצפה. לדוגמה: היפנים חולצים את נעלי החוץ שלהם ונועלים נעלי בית, בתרבויות הסיניות, בעיקר כאשר מקפידים על כללי הפנג שווי, נהוג להיכנס למרחב יחפים ולדרוך על הרצפה כדי לחוש את האנרגיה המופצת ואת הצ'י במרחב. בחורף הקור נכנס בין הפתחים, ואף שהרצפה אינה פתח, היא סופגת קור, לכן עוד לפני שמשקיעים במערכת הסקה תחתית או שוקלים לרכוש מפזר חום, אפשר לחמם את הרצפה בדרך טבעית ונעימה יותר – ולפרוס שטיח, רצוי מצמר, ואם אתם סובלים מאלרגיות אז שטיח מקנבס, גם שטיחי חבל ייצרו חציצה טובה בין הרצפה הקרה לבין השטח המכוסה, תוכלו לבחור בין מספר שטיחים קטנים שיתחמו אזורים שונים במרחב (שטיח לפינת האוכל, שטיח למרחב האירוח ועוד) או בשטיח אחד מרכזי ורחב. העדיפו שטיחים בגוונים חמימים בצבעי השלכת.


שאבו השראה מהמדינות הקרות

אם נודה בכך, ישראל היא מדינה ים תיכונית עם חורף נוח יחסית, מעט ימי גשם, קור סביר (בהשוואה למדינות הצפון) וימי שמש חמימים, עם זאת בחורף שלנו עדיין קר. אם גם אתם בדיוק כמונו חובבי עיצוב, בוודאי הבחנתם שלקראת עונת הסתיו מניפת הצבעים נצבעת בחום, כתום, אדום וקשת תתי-גוונים המקושרת אל גוונים אלו. אנחנו רואים זאת בתחום האופנה, ובהחלט שאנחנו רואים זאת גם בתחום הטקסטיל לבית. לעיתים די בכרית חומה, שמיכה חמימה בגוון אדום, ואפילו תמונה שתכסה את הקיר בגוונים המתאימים כדי להוסיף תחושה של חמימות בבית.


חצצו בין מרחב החוץ לבין מרחב הפנים באמצעות ווילון.

בחורף, הבית משמש כמקום מבטחים, ובאופן טבעי אנחנו נוטים להתכנס יותר ולכסות את עצמנו, וכפי שאנחנו רוצים לכסות את גופנו, טוב יהיה אם נכסה את חלונות הבית עם וילונות. מומלץ לבחור בווילונות רכים בגוונים בהירים, שיאפשרו מעבר של אור טבעי, בחרו בווילון המכסה את כלל שטח החלון כדי ליצור רושם של מרחב עטוף ומרווח, בדי כותנה ופשתן טבעיים יאפשרו גם מעבר של אוויר קריר לחידוש אנרגטי אם פותחים פתח קטן. אור ואוויר טבעיים המגיעים מבעד הפתחים יעוררו אתכם וימלאו אתכם באנרגיות כדי שתוכלו למצוא כוחות לצאת אל יום חדש.


חממו את האווירה עם תאורה.

האירו את הפינות האפלות בבית עם מגוון גופי תאורה ניידים, תאורה עומדת ומנורות שולחן, שתוכלו להציב בגבהים שונים. בחנות שלנו תוכלו למצוא גופי תאורה ממגוון סגנונות להשלמת ולהדגשת העיצוב הכללי ולהארת המרחב, אור חמים צהבהב ישרה אווירה חמימה, ואילו את האור הלבן הקר השאירו לפעילויות התפקודיות יותר – כמו קריאה, משחק, למידה ועוד.


בחרו בטקסטיל במרקם המשדר חמימות.

בעיצוב חורפי, הצבע משמעותי, אך גם המרקם. אם בקיץ בדרך כלל מומלץ לשלב פריטי טקסטיל שעשויים מבדי פשתן וכותנה הרי שבחורף בדים אלו מפנים את מקומם למרקמים עבים יותר (אך לא בהכרח מחוספסים או גסים) כמו בדי קורדרוי, קנבס, צמר, דמוי פרווה, שאגי, גולבן וקטיפה. הוסיפו כרית חורפית שתבשר על העונה, כיף יהיה להתכרבל איתה ולשחק בגדילי הצמר בין האצבעות, זוהי חוויה חושית נעימה ביותר, כשבחוץ מזג האוויר הופך לקודר.


ולסיום, כפי שניתן לראות, אין צורך לבצע מהפך בעיצוב כדי להוסיף חמימות לבית, אף שפריטי טקסטיל לא מחליפים את החימום הביתי, הם בהחלט יכולים לתרום לאווירה חמימה יותר ולמנוע בריחה של חום מהמרחב. בחורף אנחנו שוהים יותר זמן בבית, ותמיד כיף לחזור לבית חמים, נעים ועוטף שמותאם לאווירה.


צוות "נושא כלים" מאחל לכם חורף חמים ונעים, נשמח לעמוד לרשותכם כאן באתר וגם בחנות הדגל שלנו בראש העין, לייעץ ולהרכיב עבורכם את חבילת העיצוב המושלמת, שתהפוך את החורף הקרוב שלכם לנעים במיוחד.









bottom of page